Meilläpä on jo jouluvalot pihalla :) mitäs siihen sanotte?
Kommentit (7)
Inhoan pimeää ja synkkyyttä, siksipä lähdinkin aikoinani Suomesta. Mutta tosiaan, ap, älä välitä jos tulee moittivia vastauksia, mä ymmärrän sua ainakin!!!
Entäs tämä: meillä roikkuu ikkunassa jouluvalot vuoden ympäri!
(Selitys: valot ovat pieniä, himmeitä tähtiä eivätkä mitään neonporoja. Ne ovat pojan ikkunassa yövalona, poika kun pelkää nukkua pilkkopimeässä.)
Pimeys tulee noin puoli kymmenen illalla ja päättyy kuuden kieppeillä aamulla. Mites teillä?
Monet luultavasti ajattelevat että, ootte pöhköjä tai laiskoja kun annatte olla niiden läpivuoden esillä.
mainostetaan tunnelmavaloina loppukesän/syksyn puutarhajuhliin.
ympäri vuoden, mutta päällä niitä pidetään vain joulun aikoihin. Ikkunoissa on myös " joulukoristeet" aina, kun ovat sellaisia enkeleitä mitä voi pitää aina.
Aamulla huomasin, ajattelin, että turha ottaa pois lähenpänähän tuo tuleva joulu on kuin mennyt.