Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meilläpä on jo jouluvalot pihalla :) mitäs siihen sanotte?

Vierailija
11.09.2006 |

Ihanaa, kun on pimeät illat!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla huomasin, ajattelin, että turha ottaa pois lähenpänähän tuo tuleva joulu on kuin mennyt.

Vierailija
2/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pimeää ja synkkyyttä, siksipä lähdinkin aikoinani Suomesta. Mutta tosiaan, ap, älä välitä jos tulee moittivia vastauksia, mä ymmärrän sua ainakin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä: meillä roikkuu ikkunassa jouluvalot vuoden ympäri!



(Selitys: valot ovat pieniä, himmeitä tähtiä eivätkä mitään neonporoja. Ne ovat pojan ikkunassa yövalona, poika kun pelkää nukkua pilkkopimeässä.)

Vierailija
4/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys tulee noin puoli kymmenen illalla ja päättyy kuuden kieppeillä aamulla. Mites teillä?

Vierailija
5/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luultavasti ajattelevat että, ootte pöhköjä tai laiskoja kun annatte olla niiden läpivuoden esillä.

Vierailija
6/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostetaan tunnelmavaloina loppukesän/syksyn puutarhajuhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri vuoden, mutta päällä niitä pidetään vain joulun aikoihin. Ikkunoissa on myös " joulukoristeet" aina, kun ovat sellaisia enkeleitä mitä voi pitää aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä