Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein ajattelette rakkauttanne lapsiinne?
25.07.2014 |
Tarkoitan tunnetta, joka hiipii mieleen yhtäkkiä. "Voi kuinka paljon Reettaa rakastankaan".
Oma *Reettani* on 2,5-vuotias, ja mieleeni tulee päivittäin, joskus montakin kertaa päivässä se lämmin kaunis ajatus. Viimeksi juuri kun kävin huoneessaan katsomassa saako helteiltään kunnon unta.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina kun ne nukkuu. T: uhmiksen ja teinin äiti.
Kuten edellä, monta kertaa päivässä. Pelkästään pienen katse, nauru, kosketus, lämpö... pelkästään hänen leikkinsä seuraaminen laukaisee tuon tunteen. Ja nyt kun ajattelen asiaa saan saman tunteen. Toivon ettei tämä sammu koskaan!
Sama täällä. Tunne tulee päivittäin, usein montakin kertaa päivässä. Vauvani on vasta pieni, mutta toivon tuon tunteen säilyvän ja tulevan jatkossakin yhtä aitona, voimakkaana ja aivan yhtä usein.