Sheivaamisesta tulee ihan hirveät näppylät
Miten ne saa estettyä?? Joskus kuukausi sitten viimeksi yritin ja vieläkin on jäljet näkyvissä siitä kokeilusta.
Kommentit (73)
Mä en enää sheivaa tuon takia. Mutta auttaisiko sokerointi?
Jyystät liian syvälle, iho menee rikki ja tulehtuu. Kunnon saippuapesu ennen jä jälkeen, myös työkalut desinfioitava. Osta paremmat välineet.
Ajolaitteesta voi tulla myös. Voi olla voiteita "ajon jälkeen" siihen ettei tulisi. Mutta taitaa tulla silti. On silti parempi että bakteerimassa pyrkii ulos, kuin että jäisi ärtyneeseen ihoon sisälle. Parin päivän päästä sitä ei ehkä ole. Varovainen ajo tai sheivaus on parempi, kuin liian voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Osta parempi sheivi.
Tällä hetkellä käytössä on Geisha shaver ja siinä oli upouusi teräkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää sheivaa tuon takia. Mutta auttaisiko sokerointi?
Sokeroinnista sain vaan kauhean mätäpaiseen nivuseen. En uskalla enää mennä uudestaan.
Ap
Aloitus on venäjän propagandaa
Eikä totta
Sheivaa vain puhtaaksi pestyä ihoa terävällä höylällä. Kuinka usein peset pyyhkeesi? Kuivaamisen jälkeen joku ei-ärsyttävä kosteusvoide perään. Jos tästäkin huolimatta karvatupet ärtyvät älä enää sheivaa.
Kokeile hangata pehmeällä pesusienellä.
Juurikarvat hioutuvat pois ja posliini tulee paremmin näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaa vain puhtaaksi pestyä ihoa terävällä höylällä. Kuinka usein peset pyyhkeesi? Kuivaamisen jälkeen joku ei-ärsyttävä kosteusvoide perään. Jos tästäkin huolimatta karvatupet ärtyvät älä enää sheivaa.
Ap kuivaa johonkin persebakteereja täynnä olevaan huonosti kuivatettuun pyyhkeeseen veikkaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuivaa johonkin persebakteereja täynnä olevaan huonosti kuivatettuun pyyhkeeseen veikkaisin :D
Vaihdan pyyhkeen kerran viikossa, pesen 60 asteessa ja kuivaan kuivausrummussa. Märkää pyyhettä en jätä lojumaan mihinkään enkä hinkkaa persettäni pyyhkeellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä neuvo. Tosin terät kannattaa myös desinfioida ennen ja olla joku kosteuttava osa siinä, että se liukuu ihossa, mutta jos on yhtään kemikaalia se pitää ottaa kostealla puhtaalla paperilla pois. Ellei ajolaite. Ihovoidetta ei kannata laittaa haavaiseen ihoon, ehkä kannattaa odottaa hetki että kuivuu ja umpeutuu mikrohaavat. Tai desinfioida haava. Limakalvolle ei voi laittaa kemikaaleja yhtään esimerkiksi vaahtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä neuvo. Tosin terät kannattaa myös desinfioida ennen ja olla joku kosteuttava osa siinä, että se liukuu ihossa, mutta jos on yhtään kemikaalia se pitää ottaa kostealla puhtaalla paperilla pois. Ellei ajolaite. Ihovoidetta ei kannata laittaa haavaiseen ihoon, ehkä kannattaa odottaa hetki että kuivuu ja umpeutuu mikrohaavat. Tai desinfioida haava. Limakalvolle ei voi laittaa kemikaaleja yhtään esimerkiksi vaahtoja.
En tajunnut mitään.
Kaipaa vain miehen kieltä. Syljessä ja kiimalimassa on antibakteerisia ainesosia. Lopuksi voitelu mälleillä niin kyllä se siitä tokenee.
Mä laitan talkkia, se toimii ainakin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan talkkia, se toimii ainakin mulle.
Tätä täytyykin testata. Olen tähän asti laittanut jotain voidetta, mutta se saattaa iholla muhiessaan ehkä jopa pahentaa tilaa.
Ap
Eikö sinulle tosiaan kukaan ole kertonut, että ei ole pakko sheivata, olipa kyse parrasta tai mistä karvoista tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on venäjän propagandaa
Eikä totta
Jaa että ei muualla sheivata kuin Venäjällä? Nyt täytyy kysyä, missä sinä asut?
Ihon tapa kertoa, että olikohan syytä lopettaa sheivaus! En ymmärrä, jos ihosi ärtyy ja tulehtuu, niin lopeta. Miten paljon selvempiä vinkkejä tarvitaan hoksaamaan, ettei iho siitä pidä.
Osta parempi sheivi.