Lue keskustelun säännöt.
Laittaisitko lapsesi nimeksi Annabella?
Kommentit (5)
Koska olen itse Anna. Muutenkin vähän turhan prinsessamainen minun makuuni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyyliin Enni Annabella
Riia Annabella jne.
äiti on vissiin tykännyt Anna-alkuisista nimistä ;o)
Tykkään kyllä nimestä, on ihan kaunis.