Lue keskustelun säännöt.
Minkä takia moottoripyöräjengiläiset on töissä sairaaloissa?
28.06.2026 |
Itse kun ovat istuneet linnassa, käytelleet aineita, ja tehneet rikoksia, niin heillä taitaa olla vähän mielenterveysongelmia! Ja taas on vaikka mitä tauteja ihmisissä
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Siivoamassa tai laitosmiehinä?
Tuskinpa erikoislääkärin vakansillakaan.
Sieltä voi varastaa sisäelimiä