Lue keskustelun säännöt.
Olin epäsuosittu ylä-asteella -N25
Kommentit (7)
Oletko se joka spämmää rasistista propagandaa palstalla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Olitko koulun syrjityin hylkiö?
Mahdollisesti, mutta tästä ei ole mitään takeita tai varmuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko se joka spämmää rasistista propagandaa palstalla?
En. Mutta näin muuten varmaan N25, mutta en ole ainut N25. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olitko koulun syrjityin hylkiö?