Lue keskustelun säännöt.
Oon nyt kuukauden vetänyt Fairy Platiniumia,
03.06.2014 |
ei vieläkään mitään tuloksia sitkeän rasvan suhteen! Onkohan annos liian pieni, olen ottanut 0,5 dl? Paljonko te muut otatte?
Kommentit (4)
Eiks toi platinium oo se joka sai ne muovit haisemaan? Ei varmaan käy sit silikoni ihmisille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nii mut jos sun pitääki käyttää sitä sekä sisäisesti että ulkoisesti? Sisäisesti otat sen 0,5 dl ja ulkoisesti sit vaikka 1dl. Ehkä sit auttaa?
Öh joo, kannattaa varmaan nostaa annostusta jos ei tuloksia vielä näy. Mutta reklamaatiota vaan jos ei toimi niinku sanotaan :)