Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
syötin vauvalle vahingossa mangon seassa possua :(
23.05.2014 |
Hyi kamala tollasta ällötystä en söis ikinä ;( luulin ottavani bataattisosetta pakastimeata mut olikin mangososetta.
Kommentit (4)
No vauva söi kaiken hyvällä ruokahalulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta mangohan käy hyvin possun kanssa, niin kuin esim. ananaskin jne. Ei kai sillä väliä, jos vauva kerta tykkäs kuitenkin :)
Alue: Aihe vapaa
Jaa, esim. Etelämeren saarilla ihan tavallista sekoittaa sianlihaa ja hedelmiä ateriaan. Voi olla ihan hyvääkin :D