Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa mökkinaapurit hiljenemään? Edes vähän

Vierailija
20.06.2014 |

Ollaan appivanhempien mökillä ihan luvan kanssa. Naapurissa noin 20 m päässä on paikallisen maanomistajan mökki. Ollaan oltu vähän sukset ristissä hänen kanssaan aurauksesta ja huonosti hoidetusta mökkitalkkaroinnista, mutta ei osattu ajatella, että hän pikkumaisesti kostaa sen vuokraamalla mökkinsä laumalle noin 18v ikäisiä nuoria. Eli meillä olisi lapset menossa nukkumaan, mutta naapurimökissä on täysi meteli päällä. Soitettiin omistajalle, joka sanoi, että hän ei ole vuokralaisista vastuussa. Hätäkeskus sanoi, että jos ei ole tultu tontille eikä ole tapahtunut mitään laitonta, niin poliisi ei tule paikalle.

Miten ne saa hiljenemään? Lapset itkee väsymystään, mutta ei pysty nukkumaan metelissä ja kun mies kävi tontin rajalla pyytämässä, että olisivat hiljaa, niin sieltä vastattiin, että siirtäkää tupa kauemmas, jos ette ihmisiä kestä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä meteliä juhannuksena?

Tule apuun Hannu Karpo!

Vierailija
2/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teidän lapset varmaan valvovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voisi enää nipompi olla. Haloo, nyt on Juhannus, joten eiköhän saa juhlia ihan vapaasti, kun kellokin vasta noin vähän. Moni vasta kokkaileekin tähän aikaan, sekin varmaan sua häirtsisi?

Vierailija
4/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et pistä lapsille Eareita korviin ja anna pari Diapamia?

Vierailija
5/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset itkee väsymystään??? Eivätkä nukahda teidän mökkiin sisälle? Ja soititte hätäkeskukseen klo 20:00, että mökkinaapurista kuuluu juhannuksena ääniä? Just. Hyvää juhannusta vaan teillekin:)

Vierailija
6/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lapset rauhoitu nukkumaan heti, kun huomaavat, että äiti löysää pipoaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viekää se mökki vähän kauemmaksi, ei sitten meteli häiritse pikkuisia pilttejä. Hah!

Vierailija
8/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelmasi, mutta et sinä oikeasti voi valittaa, saati soittaa poliisilke siksi, että mökkinaapurissa ei olla hipihiljaa kello 20 juhannusaattona. Haloo... olet kuin Tahdon asian horror-naapuri, jonka mielestä naapuri on itsekäs paska, jos istuttaa kukkasia pihaansa (houkuttaa mehiläisiä, jotka saattavat pistää päiväunia nukkuvaa naapurin vauvaa about lottopäävoiton todennäköisyydellä).

Joo... ap lienee provo, mutta jos ei ole, niin sääliksi käy. Jos et kestä normaalia juhannuksenviettoa kestä, pysykää kaupungissa. Jos vielä puolen yön jälkeen meteli on kovaa, sitten voitte käydä valittamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki megafoni ja huuda rajalta että TURVAT TUKKOON NYT HETI !!!

Vierailija
10/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne alasti ryyppäämään niitte kanssa ni varmaan menee sisälle pakoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön juhannuspila mölykööriä ilahduttamaan: Hommatkaa pikaisesti metsästäjän asuun pukeutunut mies ilmoittamaan lähimetsässä liikkuvasta karhusta, niin mölyäjät pysyvät ainakin sisätiloissa ja pahimmassa tapauksessa polttavat vahingossa koko vuokraamansa tönön. Paras olisi, että "metsästäjä" liikkuisi jollakin maastoautolla ja puhuisi karhuhavainnosta kännykkään hyvin stressaantuneen näköisenä.

 

Vierailija
12/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua?? Nyt on juhannusaatto, mökeillä ja rannoilla ON möykkää ja se on ihan fine! Myös sulle, tämän kerran. Sun lapset takuuvarmasti nukahtavat aikanaan kun lakkaat itsekin vöyhöttämästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän. Ei kukaan voi kuvitella, että kenenkään pitäisi olla omalla tontillaan hiljaa klo 19 ja risat.

Vierailija
14/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hiljaisuutta, jää kaupunkiin juhannuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi