Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vauvalle juottaa sokerivettä pullosta?

Vierailija
15.07.2014 |

Jos ei, niin mitä haittaa siitä on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako aivoja kaupasta?

 

Sääli sinua kun ei saa.

Vierailija
2/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä näin päin: mitä hyötyä siitä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juottaa sokerivettä?

Vierailija
4/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.

Vierailija
5/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ottamassa vauvasta verikoetta niin sitten saa.

Vierailija
6/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerivesi on parempaa kuin monet mehut. Siinä ei nääs oo ainakaan lisäaineita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten kuullut, että ihmiset juo pelkkää vettä? Sitä jota tulee hanasta..

Vierailija
8/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle sokerisuolavettä vain ripulin hoidossa kun hoitohenkilökunta antaa verikokeesn yhteydessä... Muuten juomana vain äidinmaito/korvike ja joskus vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätapauksissa vauvaa voi rauhoittaa sokerivedellä, mutta kotona harvoin tähän tarvetta, sillä rintamaito parempaa. Jos esim. kummilapsivauva huutaa vieressä pää punasena kolmatta tuntia, anna vähän sokerivettä.

Vierailija
10/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"]

Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.

[/quote]

Ei ole parikymmentä vuotta sitten, vielä kauemmaksi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"]

Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.

[/quote]

Ei ole parikymmentä vuotta sitten, vielä kauemmaksi menee.

[/quote]Totta, laittaisin siihen vielä parikymmentä vuotta lisää.

Vierailija
12/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"]

Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.

[/quote]

Ei ole parikymmentä vuotta sitten, vielä kauemmaksi menee.

[/quote]Totta, laittaisin siihen vielä parikymmentä vuotta lisää.

[/quote]

 

No sanotaan sit 30. Mun äiti muisteli tuota sokerivede juottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä votta sitten oli vuosi 1994.

Miksi äitisi juotti vauvalle sokerivettä?

Vierailija
14/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:37"]

Parikymmentä votta sitten oli vuosi 1994.

Miksi äitisi juotti vauvalle sokerivettä?

[/quote]

 

Luepa uudestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme