Saako vauvalle juottaa sokerivettä pullosta?
Kommentit (14)
Kysynpä näin päin: mitä hyötyä siitä on?
Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.
Jos olet ottamassa vauvasta verikoetta niin sitten saa.
Sokerivesi on parempaa kuin monet mehut. Siinä ei nääs oo ainakaan lisäaineita...
Et ole sitten kuullut, että ihmiset juo pelkkää vettä? Sitä jota tulee hanasta..
Vauvalle sokerisuolavettä vain ripulin hoidossa kun hoitohenkilökunta antaa verikokeesn yhteydessä... Muuten juomana vain äidinmaito/korvike ja joskus vettä.
Hätätapauksissa vauvaa voi rauhoittaa sokerivedellä, mutta kotona harvoin tähän tarvetta, sillä rintamaito parempaa. Jos esim. kummilapsivauva huutaa vieressä pää punasena kolmatta tuntia, anna vähän sokerivettä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"]
Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.
[/quote]
Ei ole parikymmentä vuotta sitten, vielä kauemmaksi menee.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"]
Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.
[/quote]
Ei ole parikymmentä vuotta sitten, vielä kauemmaksi menee.
[/quote]Totta, laittaisin siihen vielä parikymmentä vuotta lisää.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"]
Joskus parikymmentä vuotta sitten näin on suositeltu, mutta ei enää.
[/quote]
Ei ole parikymmentä vuotta sitten, vielä kauemmaksi menee.
[/quote]Totta, laittaisin siihen vielä parikymmentä vuotta lisää.
[/quote]
No sanotaan sit 30. Mun äiti muisteli tuota sokerivede juottamista.
Parikymmentä votta sitten oli vuosi 1994.
Miksi äitisi juotti vauvalle sokerivettä?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:37"]
Parikymmentä votta sitten oli vuosi 1994.
Miksi äitisi juotti vauvalle sokerivettä?
[/quote]
Luepa uudestaan.
Saako aivoja kaupasta?
Sääli sinua kun ei saa.