Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 vuotias, 32 vuotias mies.. Ikäero liikaa?

Vierailija
20.06.2014 |

Työpaikalla mies osoittanut kiinnostusta, pyytänyt kahville. Luulin että mies on samanikäinen kuin minä ja nyt sain selville miehen iän ja epäilyttää suuresti koko juttu :/ Luulen että hän ei tiedä ikääni vaan luulee nuoremmaksi, olen ikäistäni nuoremman näköinen. Minulla on 1 lapsi, miehellä ei ja se sekä ikä huomioiden taitaa olla tuhoon tuomittu koko juttu. Olen kyllä ollut korviani myöten ihastunut pitkästä aikaa, tuntuu ettei edes tavarat pysy käsissä kun hän on vieressä ja kun tulee vastaan käytävällä jalat lähtee alta. Niin ja mies on hyvännäköinen, sporttinen. En ymmärrä mitä hän minussa näkee kun on parikymppisiä kauniita naisia myös työkavereina.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toi nyt mikään kummonen ikäero oo.

Vierailija
2/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 6 vuotta olisi muka liikaa tuossa iässä? Eihän se edes näy missään käytännön asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta? Kysytkö tosissasi? Jos oikeasti tuollaista pelkäät, niin parempi unohtaa koko juttu. 

Vierailija
4/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tosiaan unohtaa koko juttu. 6 vuotta on aivan liian suuri ero.

Vierailija
5/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48, mies 32.

Avioliittomme on kestänyt 10+ vuotta.

Ei ole käynyt mielessä, että ikäeroon kaatuisi... tai mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
6/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin edes haaveilee mistään vakavammasta, kannattaa selvittää, että kumppani on saman ikäinen. Sama syntymävuosi ei riitä, vaan myös syntymäkuukauden on oltava sama. Itse luulin eräästä miehestä, että on syntynyt kesäkuussa (oli aikoinaan puhe, että on syntynyt kesällä, syntymävuoden taas tiesin muusta yhteydestä samaksi). Nyt kuitenkin pari viikkoa sitten, puolen vuoden seurustelun jälkeen, kävikin ilmi, että hänen oikea syntymäpäivä on vasta heinäkuussa, toisin kuin itselläni. Jätin äijän heti, vaikka muuten kaikki sujuikin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, liikaa on. Max vuosi ikäeroa sallitaan laissa.

Vierailija
8/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ikäero ja yhdessä oltu 25 vuotta.  Parempi mielestäni näin päin että nainen on vanhempi, enää ei ikäero näy, toista oli kun mies oli 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 41v ja mies 37v ja hyvin menee. Meillä kohta 6v lapsi. Tavattiin kun olin melkein 33v ja mies oli 29v ei ikä mitään ole haitannut.

Vierailija
10/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo mikään iso ero ole tuonikäisille. Minulla on yksi tuttavapariskunta, joiden luulin olevan samanikäisiä kuin itse. Silloin kun tutustuttiin, olin 43, tuttavapariskunnan mies 48 ja vaimonsa 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ikäeroa niinkään ongelmallisena kuin lapsen olemassaoloa. Surullista, jos kolmekymppisenä jo luopuu mahdollisuudesta oikeaan onneen ja tyytyy muiden jämiin. Toki jos et huijaa häntä isäksi, ehtii vielä viidenkin vuoden päästä löytää tasoisensa naisen ja perustaa oman perheen, jos sellainen on haaveissa.

 

En ole oppinut ymmärtämään miksi yh:t jahtaavat lapsettomia miehiä, itselläni ei olisi pokkaa vaan ymmärtäisin että en tilanteessani voi vaatia toiseltakaan sellaista mitä itse en ole.

Vierailija
12/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos mies on vakavissaan ja haluaa biologisen lapsen kanssasi, niin suosittelisin etenemään nopealla tahdilla. Muuta katsokaa nyt ensin, tuleeko jutustanne mitään, mutta naisen iän tuomat realiteetit on hyvä pitää alusta asti mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin olisi? Meillä on myös kuuden vuoden ikäero. 10 vuotta naimisissa ja edelleen menee hyvin.

Vierailija
14/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41 ja mies 32. Mulla oli jo viisi muksua edellisestä liitosta ja nyt odotellaan ekaa yhteistä lasta. Eli ei ikä ja lapsi todellakaan ole este. Me olemme hyvin onnellisia mieheni kanssa. 

 

Ei kai kukaan niiden 20-vuotiaiden juttuja jaksa kuunnella, siksi kolmekymppistä kiinnostaa tietysti vanhempi kollega kuin pennut. On korvienkin välissä jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:38"]

Mä olen 41 ja mies 32. Mulla oli jo viisi muksua edellisestä liitosta ja nyt odotellaan ekaa yhteistä lasta. Eli ei ikä ja lapsi todellakaan ole este. Me olemme hyvin onnellisia mieheni kanssa. 

 

Ei kai kukaan niiden 20-vuotiaiden juttuja jaksa kuunnella, siksi kolmekymppistä kiinnostaa tietysti vanhempi kollega kuin pennut. On korvienkin välissä jotain. 

[/quote]

 

On se kumma että parhaiten lisääntyvät ne, joilla on aivotoiminta lakannut täysin. Oksettaa ajatuskin kaltaisestasi pentutehtailijasta. Toivottavasti värkit lakkaavat toimivasta ennen kuin siirryt seuraavalle kierrokselle. Sääliksi käy tuottamiasi jälkeläisiä, ovat reppanat varmasti koulukiusattuja lutkaäitinsä takia.

Vierailija
16/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista, muut jätän omaan arvoonsa. 6 vuotta ei ole mikään järkyttävä ikäero, enemmän ehkä mietityttää miten osaa suhtautua lapseen (7v) . Jos on saanut tulla ja mennä miten haluaa ikänsä voi olla vaikea ymmärtää mun elämäntilannetta ja sitä et lapsi tulee aina olemaan mulle tärkein. Toivoisin tietysti et löytäisin vielä jonkun ja tässä miehessä on sitä jotain mitä en ole aikoihin kohdannut kenessäkään, ihana kaikinpuolin ;) 

Vierailija
17/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:38"]

Mä olen 41 ja mies 32. Mulla oli jo viisi muksua edellisestä liitosta ja nyt odotellaan ekaa yhteistä lasta. Eli ei ikä ja lapsi todellakaan ole este. Me olemme hyvin onnellisia mieheni kanssa. 

 

Ei kai kukaan niiden 20-vuotiaiden juttuja jaksa kuunnella, siksi kolmekymppistä kiinnostaa tietysti vanhempi kollega kuin pennut. On korvienkin välissä jotain. 

[/quote]

 

viiteen kertaan revitty tussu, miten ihanaa. veikkaan että miehesi on vain jämäpala jota muut tasokkaammat naiset eivät huolineet. nyt sitten ylpeilet kun olet kovinkin "puuma". sitäpaitsi kuulostat helvetin katkeralta nuorempia naisia kohtaan.

Vierailija
18/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa on ikäero, ei mitään mahdollisuutta onnistua. Max ikäero 1 kuukausi ..

Vierailija
19/19 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:38"]

Mä olen 41 ja mies 32. Mulla oli jo viisi muksua edellisestä liitosta ja nyt odotellaan ekaa yhteistä lasta. Eli ei ikä ja lapsi todellakaan ole este. Me olemme hyvin onnellisia mieheni kanssa. 

 

Ei kai kukaan niiden 20-vuotiaiden juttuja jaksa kuunnella, siksi kolmekymppistä kiinnostaa tietysti vanhempi kollega kuin pennut. On korvienkin välissä jotain. 

[/quote]

 

viiteen kertaan revitty tussu, miten ihanaa. veikkaan että miehesi on vain jämäpala jota muut tasokkaammat naiset eivät huolineet. nyt sitten ylpeilet kun olet kovinkin "puuma". sitäpaitsi kuulostat helvetin katkeralta nuorempia naisia kohtaan.

[/quote]

 

huh huh mitä kommentteja! Taidat olla katkera peräkammarinpoika joka ei saa ketään...

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän