Lue keskustelun säännöt.
SAIRASTA!PERVOA! Nyt jokainen laittamaan palautetta kakkoselle!
28.08.2006 |
Pikkukakkosen ohjelmassa Matti ja Miisa kertoja sanoi seuraavaa: " ...kun hammaslääkärin vehkeet olivat Matin suussa"
Ihan järkyttävää että lastenohjelmassa on jotain tuollaista pedofiliaan viittaavaa! Meidän lapset ei enää katso pikkukakkosta IKINÄ!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minkä lehden palstalle päädyit. Ja tule sitten seuraavana päivänä ihmettelemään " miksi te mammat noin pillastuitte" vaikka yksinäsi olet taas koko sopan keittänyt. Me vaan nauretaan sulle. Anna palaa frank!!!!