Lue keskustelun säännöt.
Kipeänä ja jatkuva ruokahalu
15.07.2014 |
Olen tällä hetkellä flunssassa (kurkkukipu, nuha ja vähän lämpöä) ja mulla on koko ajan nälkä. Toiset kärsii ruokahaluttomuudesta, mutta en näköjään minä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla