Lue keskustelun säännöt.
Juurihoidosta
27.02.2014 |
Miten niin se on kallista, ei mulla maksanut kuin 30 euroa juurihoito. Juurikasvua oli kuitenkin se 4-5 senttiä. Olen kotiäiti.
Kommentit (2)
Sä kävitkin jollain surkealla kunnallisella kampaajalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kauanko mietit kun kekstkin olla noin nokkela?