Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?

Vierailija
27.02.2014 |

Moikka

Ajattelin kysyä täältä jos jollakin samankaltaisia oireita.

Eli mulla alko n 1,5 vko sitten kauhea väsymys voisin nukkua vuorokaudet pitkee nippailua/ turvotusta ala mahassa,pahaa oloa,päänsärkyä ja rinnat turvonneet/kipeät, tein testin mutta se oli nega ehkä haalea haamu tulkitsin negaksi. Nyt menkat alkoi ajallaan mutta oireet jatkuu,normaalisti menkka oireet alkaa pv ennen alkamista. Voisinko kuitenkin olla raskaana ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi