Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkääkö muut ukkosta? :/

Vierailija
19.05.2014 |

Itse pelkään tosi paljon. Tulen aivan hermostuneeksi ennen ukkosta. Inhottavaa :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, kävelen usein pellolla rautakangen kanssa ukkosella jotta saisin tuntea UKON kosketuksen..

Vierailija
2/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannu muutaman täysi-ikäisen naisen joka väittää pelkäävänsä ukkosta, yleensä ideana taustalla on vaan saada huomioita miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:38"] Oon tavannu muutaman täysi-ikäisen naisen joka väittää pelkäävänsä ukkosta, yleensä ideana taustalla on vaan saada huomioita miehiltä.[/quote]

No, itse olen sitten yrittänyt saada huomiota miehiltä jo 3-vuotiaasta lähtien, kun ukkosta olen pelännyt.
Voi jestas näitä vastauksia!
ap

Vierailija
4/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkään, ei ukkonen sinäänsä vaan ne äänet!!

Vierailija
5/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään siinä mielessä että en mielellään ole ulkona ukkosella. Tuttu kuoli salaman iskuun avoimella paikalla. Sisällä en pelkää.

Vierailija
6/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta en kyllä uloskaan ukkosella halua. Vähän nyt jännittää, että ehdinkö tänään kotiin ajoissa, ettei tarvitse ukkosella olla vielä töissä tai kotimatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, rakastan ukkosta. Sen seurauksena ikinä ei tule ukkosta sinne missä mä olen, uskokaa tai älkää. Olen alkanut tämän takia melkein uskomaan siihen että elämä on oikeesti joku tietokonesimulaatio. Täällä mun kotipaikkakunnalla on ollut viimeksi kunnon ukkonen silloin kun - tattadaa!  - olin poissa. Kerran olin yhdellä paikkakunnalla jossa jyrisi järkyttävästi joka puolella, oikealla, vasemmalla, edessä, takana, se oli niitä viime tai toissakesän rajuja ukkosia, mutta kyseiselle paikkakunnalle ei tullut ukkosta lainkaan. Otin hesarin sadetutkasta näytönkaappaukset ja asettelin päällekkäin kuvankäsittelyohjelmalla. Jumaleissön, juuri siinä kohtaa missä minä olin oli muutaman kymmenen kilometrin pyöreä kohta jossa ei satanut lainkaan, mun pitäisi joskus tehdä siitä animaatio ja laittaa nettiin koska kukaan ei muuten usko.

Vierailija
8/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kaupungissa. Maalla kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miten lähellä se on. Kun tuvan nurkalta 30 metrin päässä tulee korkean koivun latvaosasta tulitikkuja, niin minusta on ihan normaalia, että hiukka pelottaa osuuko seuraava tarkemmin....

Vierailija
10/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kans. Tai pelko on ehkä turhan vahva ilmaisu, mutta tuun tosi hermostuneeksi ja levottomaksi ukkosen aikaan. En yhtään tykkää siitä jylinästä ja ropisevasta sateestä.

Mieheni puolestaan rakastaa ukkosta ja usein menee parvekkeelle ihailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskin taas ukkonen, sais auton ja kännykän akun helpolla täyteen.

Vierailija
12/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en minä sitä ukkosta pelkää enkä ainakaan ääniä, mutta seurauksia vähän pelkään niin mökillä kuin kotona omakotitalossakin.  Jos olen kerrostalossa tai esim. hotellissa, en todellakaan pelkää.

Lapsuudenkotiini maalla ukkonen teki tuhoja useamman kerran. Salama iski myös läheiseen latoon ja se paloi.

Muistan, miten äiti aina veti verhoja sivuun puhelinkoskettimen edestä, sillä monet kerrat sieltä  löivät lieskat ukkosella.

Ulkona en ole ukkosella enkä ainakaan järvellä!  Tervettä varovaisuutta on jokaisella oltava ukkosen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:49"]En pelkää kaupungissa. Maalla kyllä.

[/quote]

Sama. Harmi että asun maalla. Berliinissä oli hurjaa viime kesänä kun ukkonen löi tv-torniin ja ties mihin. Sitä oli siistiä seurata hotellihuoneesta.

Vierailija
14/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta ikäväkseni se laukaisee usein migreenini;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää ukkosta. Mutta kovaa tuulta pelkään nykyään,kiitos Asta-myrskyn.

Vierailija
16/16 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on IHANA ukonilma! Jyrisee ja tulee saavista. Ikävä kyllä pää on ihan turta ja kädet raskaat, kuten aina ukonilmalla.