Kysymys: kiinteistökirjanpitäjä
Hei sinä, joka olet kiinteistökirjanpitäjä
Nyt olisi edessä mahdollinen alan vaihto. Olen ollut kirjanpitäjänä tilitoimistossa, kuinkahan paljon kiinteistökirjanpitäjän homma eroaa tästä nykyisestä?
Joo, tiedän että kyseessä on erilaiset säädökset ja tilikartta eroaa osakeyhtiöistä, mutta onko homma kuitenkin tätä, että kuussa tulee tietty pino materiaalia joka syötetään järjestelmään (hoidetaan poistot yms. käyttöomaisuus ja jaksotukset) vai onko se jotain muuta?
Kerro työstäsi, kiitti jo etukäteen!
Kommentit (3)
Oletteko te kaikki noin ylityöllistettyjä, ettei ehdi vauvaa selaamaan?
Hei apua! Vaihdan täältä tilinpäätösruuhkan keskelta HETI jos vaan saan mahdollisuuden - ja jollei vaihto tarkoita ojasta allikkoon siirtymistä!
Mikä on palkkasi, jos kehtaat vielä sen tänne ilmoittaa... ja paikkakunta?