Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihottaako e-pillerit?

Vierailija
09.09.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulleet kilot eivät välttämättä ole rasvaa, vaan nestettä, joka lähtee itsekseen pois, kun lopettaa pillereiden syönnin.

Vierailija
2/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi jätinkin ne pois ja laihduin lähes 7kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on sama kuin 10 vuotta sitten, kun aloitin pillerit. Rinnat tosin kasvoi, mutta se saattoi johtua ihan murrosiästäkin vielä (olin siis 16, kun aloitin pillereitten käytön).

Vierailija
4/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lihottivat. Nyt kun olen ne lopettanut jo yli vuosi sitten, niin eipä ole laihtumista ollut näkyvissä. Ja ruokatottumukset ovat pysyneet samoina.

Vierailija
5/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin 40 vuotta sitten, kun ensimmäiset pillerit tuli myyntiin niin nuoret naiset muuttuivat sellaisiksi tanttamaisiksi. Tv:sta tuli muutama vuosi sitten dokumentti e-pillereistä ja siinä sanottiin näin. Kyllähän tietysti joihinkin pillerit voivat vaikuttaa niin, että paino nousee.

Vierailija
6/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomisesta en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niiden vaikutukset ole aika yksilöllisiä. Jotkut lihoo ja jotkut ei. Itsellä paino nousi pari kiloa aloittaessa ja laski pari kun lopetin. Lääkäri kyllä vähän epäili asiaa koska sanoi pillereissä olevan niin vähän sitä hormoonia ettei sen pitäisi vaikuttaa juurikaan painoon.