Lue keskustelun säännöt.
juotko aamulla kahvia vai teeta?itse kun heraan niin juon ensin lasillisen vetta, sitten mustaa kahvia kupillinen, ja vatsa pelaa...
Kommentit (2)
Työpaikka sitten mukillisen (tai kaksi) kahvia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on sama vaikka söisin ensin jotain ja sitten juon aamukahvit niin varmasti masu toimii. .