Lue keskustelun säännöt.
Onko joku eway-nettimyynti kellekkään tuttua?
03.09.2006 |
Onko sellaista olemassa? En oo varma muistinko ton nimen oikeen. Mua pyydettiin sellaiseen esittelyyn, siellä myydään kaikkea kodin käyttötavaraa " tukkuhintaan" . On ilmeisesti joku verkostojuttu. Tietäskö kukaan siitä mitään? Millasta hommaa ja tienaako siinä jotain lisäansioita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla