Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pienituloisuus ärsyttää :(

Vierailija
28.08.2006 |

Kamalaa kirjoittaa tällaisesta aiheesta, mutta olen viime aikoina miettinyt, että pärjäisin varmaan paremmin yksin :(. Minulla on kunnianhimoa ja haluaisin eteenpäin elämässä - niin mieskin, mutta hän ei tee asialle mitään. Kateellisena kuuntelen ystävieni puheita siitä, kuinka pärjäävät yhden ihmisen palkalla kotona lapsia hoitaen. Minä taas joudun viemään lapseni hoitoon kun on pakko mennä töihin. Haluaisin opiskella lisää, mutta se on taloudellisesti mahdotonta. Miehelläni olisi monta vaihtoehtoa, miten hän voisi edetä urallaan, mutta ei saa aikaiseksi tehdä mitään.



Rakastan miestäni mutta inhoan tällaista elämää, jossa joutuu miettimään ostaako nyt euron vai puolentoista arvoisen leivän.



Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee 6 tuntista päivää jotta olisi enemmän aikaa perheelle. Meillä on kolme lasta. Kuinka paljon sitä pitää tienata, että on varaa elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei joka paikassa onnistu. Esim. meillä on se tilanne, että ainut kämppä mikä onnistuttiin tältä paikkakunnalta saamaan, on kerrostaloasunto jossa on vuokra + vesi 905 e/kk. Mitkä sun omat tulot on?

Vierailija:


Mies tekee 6 tuntista päivää jotta olisi enemmän aikaa perheelle. Meillä on kolme lasta. Kuinka paljon sitä pitää tienata, että on varaa elää?

Vierailija
4/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Se ei joka paikassa onnistu. Esim. meillä on se tilanne, että ainut kämppä mikä onnistuttiin tältä paikkakunnalta saamaan, on kerrostaloasunto jossa on vuokra + vesi 905 e/kk. Mitkä sun omat tulot on?

Vierailija:


Mies tekee 6 tuntista päivää jotta olisi enemmän aikaa perheelle. Meillä on kolme lasta. Kuinka paljon sitä pitää tienata, että on varaa elää?

Vierailija
5/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ti kotona. Huoh..

Vierailija
6/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehen yksin velvollisuus ole elättää vaimoa ja lasta ja vaimon opiskelua. Kaikki kantavat kortensa kekoon ja kokonaisuus sitten tarjoaa kaikille jonkin kompromissin.



Terveisin erän joka elättää itsensä haluamassaan ammatissa niin että mieskin saa olla siinä työssä jota itse haluaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mieheni tekee palkkatuettua työtä joten hän on jokatapauksessa 100e kalliimpi yhteiskunnalle kuukaudessa kuin kotona olleessaan työttömänä ja nostaessaan sossusta korvauksia.



Me ei muuten ajatella tippaakaan yhteiskuntaa kun tehdään päätöksiä koskien lastemme elämää ja hyvinvointia. Sä voit vaikka säästää rahojas jonkun köyhän pampun optioihin ja maksella niitä innoissas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan