Lue keskustelun säännöt.
Lähteehän Henri tänään BB:stä, lähteehän?
Kommentit (2)
Tylsät eka pois, mielestäni Henri ei ole tylsä, vaan värikäs persoona, joka tuo taloon eloa. 2 tylsää on jo lähtenyt, eli Ari ja Mirka. Heidin olisin halunnut pysyvän talossa pidempään ja tuntuu ikävältä, että hänet pakottiin lähtemään aijemmin, kuin olisi pudotettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai-van urpo!