Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hiljaisia ja hieman ujoja ihmisiä ei kunnioiteta?

Vierailija
01.01.2023 |

Olen aina ollut vähän ujo ja "kiltti" ihminen, niin olen huomannut että ihmiset eivät kunnioita minua. Parisuhteessa joudun aina tossun alle. Mies tekee mitä huvittaa ja vaikka osaankin suuttua, niin mies ei ota sitä tosissaan, on vaan että hän ei oo tehny mitään väärää. Pettää lupauksia eikä edes pyydä anteeksi eikä koe tekevänsä mitään väärin, vaikka räikeästi pettää lupauksensa. Jos minä tekisin samalla lailla niin olis tullu jo turpaan. Miksi tämä maailma on näin epäreilu?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kovuus ja ilkeys jyrää.

Vierailija
2/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olen tasapainoisessa parisuhteessa, jossa kunnioitamme toisiamme. Siihen ei kuulu toisen kyykytys, vaan jopa herkkyys toisen ajatuksille ja tunteille. Kuulostaa, että olet tekemisissä väärien ihmisten kanssa.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet. En lue aloitusta.

Vierailija
4/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kunnioiteta, koska annat muiden kohdella sinua miten haluavat. Olen itsekin ujo ja arka. Exä käytti sitä aika räikeästi hyväksi, mutta jätin hänet pian törkeän käytöksen alkamisen jälkeen. Exä piti sitä itsestäänselvyytenä, että olen arka hiirulainen ja minua saa haukkua ja moittia miten tykkää enkä tee asialle mitään. Oli sitten aika yllättynyt kun pakkasin kamat ja muutin omaan kämppään.

Löysin sen jälkeen miehen, joka kunnioittaa minua. Sellaisiakin on.

Vierailija
5/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain jännä mies kelpaa.

Vierailija
6/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin enemmän kuin mielelläni kilttimiehen jos sellaisen löytäisin, ja jos kilttimies haluaisi kilttinaisen. Ap

Vierailija
7/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei kunnioiteta, koska annat muiden kohdella sinua miten haluavat. Olen itsekin ujo ja arka. Exä käytti sitä aika räikeästi hyväksi, mutta jätin hänet pian törkeän käytöksen alkamisen jälkeen. Exä piti sitä itsestäänselvyytenä, että olen arka hiirulainen ja minua saa haukkua ja moittia miten tykkää enkä tee asialle mitään. Oli sitten aika yllättynyt kun pakkasin kamat ja muutin omaan kämppään.

Kerroitko hänelle erosta etukäteen vai otitko vaan tavarat ja lähdit? Kun tuo minun mies on sellainen että häntä ei jätetä. En voi tietää mitä tapahtuu jos otan eron puheeksi. Ap

Vierailija
8/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin enemmän kuin mielelläni kilttimiehen jos sellaisen löytäisin, ja jos kilttimies haluaisi kilttinaisen. Ap

Ite löysin kilttimiehen Tinderistä. Mies ei viihdy yöelämässä, joten se oli ainoa tapa löytää hänet. Iso osa siellä olevista miehistä on outoja hiippareita, mutta ei kannata heti luovuttaa.

Vierailija
9/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita ensin itseäsi, sen jälkeen voit saada kunnioitusta muilta. Voit aivan hyvin olla kiltti olematta kynnysmatto.

Vierailija
10/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löytäisin hyvän miehen, itsekin olen kiltti ja ujo. Tuntuu, että räväkät ilkimysnaiset ovat niitä suosituimpia. Ja en halua sellaista "kilttiä" miestä, joka haluaa purkaa naisvihaansa muhun ja haluaa alistajaksi alistajan paikalle, kun on hyväsydäminen nainen (uskallan sanoa näin itsestäni).

Vierailija
11/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroitko hänelle erosta etukäteen vai otitko vaan tavarat ja lähdit? Kun tuo minun mies on sellainen että häntä ei jätetä. En voi tietää mitä tapahtuu jos otan eron puheeksi. Ap

Kerroin etukäteen. Hän harjoitti "vain" henkistä väkivaltaa, vaikka olikin sitä mieltä, että minua saa lyödä, jos olen ärsyttävä.

Vierailija
12/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehet ei ole kilttejä. Ota mieluummin kiltti mies.

Vierailija
13/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite löysin kilttimiehen Tinderistä. Mies ei viihdy yöelämässä, joten se oli ainoa tapa löytää hänet. Iso osa siellä olevista miehistä on outoja hiippareita, mutta ei kannata heti luovuttaa.

Onhan se mahdollista mutta yleensä kilttikset ei käytä panosovellusta.

Vierailija
14/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löytäisin hyvän miehen, itsekin olen kiltti ja ujo. Tuntuu, että räväkät ilkimysnaiset ovat niitä suosituimpia. Ja en halua sellaista "kilttiä" miestä, joka haluaa purkaa naisvihaansa muhun ja haluaa alistajaksi alistajan paikalle, kun on hyväsydäminen nainen (uskallan sanoa näin itsestäni).

Ja epäonnistuneiden miessuhteitteni taustalla on huono isäsuhde, mulla oli ilkeä ja ajoittain väkivaltainen isä: se ei ole omaa syytäni.

Vierailija
15/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä kaikkia ujoja ja hiljaisia kyykytetä. Monet jopa puolustaa heitä jos joku alkaa haukkua. Riippuu tietysti yhteisöstä jossa elät, vaihda ihmisiä jos tuntuu siltä.

Vierailija
16/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin etukäteen. Hän harjoitti "vain" henkistä väkivaltaa, vaikka olikin sitä mieltä, että minua saa lyödä, jos olen ärsyttävä.

Nämä ovat hauskoja tapauksia. Itse voivat kohdella miten sattuu, mutta vaativat toiselta täydellistä reiluutta. Kysyhän sitten lupa, kun olet jättämässä minut - okei?

Vierailija
17/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä olen itse ja moni muu tuttu löytänyt kumppanin. Juttele vain ennakkoluulottomasti myös niille taviksen näköisille miehille, joilla on tylsä esittelyteksti tai ei tekstiä ollenkaan. He ovat monesti niitä helmiä. Itse laitoin omalle miehelle sydämen vain sen takia, kun hänellä oli kuvissa niin söpö kissa ja koira :D Ajattelin että hän on hyvää isämatskua tuleville lapsille kun eläimet oli niin hyvin hoidettu ja olin aivan oikeassa.

Vierailija
18/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen sitä, että hiljaisia ihmisiä pidetään automaattisesti ujoina ja usein kiltteinäkin.

Vierailija
19/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aika ujo, kiltti ja hiljainen ja on semmoisia ominaisuuksia että niistä on joku tarve joillakin koko ajan huomautella.

Vierailija
20/41 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on merkki itsevarmuudesta, ei tarvitse esittää kenelläkään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi