Lue keskustelun säännöt.
Mulla ei ole ensimmäistäkään miehen sukulaista fb-kavereina...
03.06.2013 |
...enkä ole pyytänytkään eikä ole toisin päinkään pyydetty. En ole kenenkään heidän kanssaan huonoissa väleissä, mutta kukaan ei ole niin läheinenkään, että päivitykset kinnostaisivat. Meidän perheen asioista oleelliset saavat miehen päivitysten kautta, tosin mieskin päivittää harvoin ja yleensä vain harrastusjuttuja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mullakaan, en ole hyväksynyt pyyntöjä, kun en halua että tietäävät fb: n kautta henkkoht asiat. Eivät muutenkaan ole läheisiä. Tämä minusta hyvä ratkaisu.