Lue keskustelun säännöt.
Tää mies on pukeutunut hevoseksi. Minä jo luulin, että pippeliksi.
17.08.2013 |
Onneksi sitä osaa ruotsia sen verran, että ei tarvi olla oman mielikuvituksensa varassa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla