Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä olet tavannut parhaan kaverisi?
Kommentit (6)
aikuisiällä läheisin ystäväni on lukioajoilta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ystäväni vielä seurusteli tämän miehen kanssa.
Kaikki ns. parhaat kaverit on osoittautuneet vääriksi, joten olen menettänyt toivoni.
elämässäni noin 1-2v välein eri paikkakunnille niin en osaa pitää yhteyksiä ihmisiin. Tutustun helposti, mutta jätän yhteydenpidon toiselle, sillä en jaksa roikuskella yhden ihmisen kanssa kovin pitkään.
Sielujen sympatiaa ensi silmäyksellä! ;)
Alue: Aihe vapaa
Toisen lukiossa vähän aiemmin.