vauvan nimen kertominen tekstarilla
millainen olisi kiva viesti, jossa kerrotaan juuri kastetun lapsen nimi? joku ihana runo on olemassa, kun muistais..
Kommentit (7)
Tai ole sitten hiljaa.
Musta toi kiroilu on aivan järkyttävää. Ja varsinkin kun ajattelen, että asialla mitä luultavammin on jonkun lapsen vanhempi.. voi lapsi parkoja minkalainen kasvuympäristö.
nimim. meillä EI kiroilla.
Käyttäkää ihmiset luovuuttanne, kun teillä sitä on.
ei siis anneta mitään nimiä, vaan otetaan lapsi seurakunnan jäseneksi. VITTU, MIKÄ URPO OLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyttäremme sai tänään nimekseen Linnea Adalmiina.
Ilmoitimme läheisille, että me olimme antaneet hänelle nimen.
Ristiäiset oli sitten kuukauden päästä...... Eli se tilaisuus jossa lapsi otettiin seurakunnan jäseneksi.....
yks kaveri laitto ennen ristiäisiä anagrammina nimen tekstarina.. sitä oli hauska yrittää ratkoa =)
kasteessa. Vittu, että se on tyhmää.