Lue keskustelun säännöt.
Raanta oli enemmän onnekas kuin hyvä
11.05.2013 |
Mutta niinhän sanotaankin että hyvä maalivahti on onnekas.
Mutta Maamme-laulun sanoihin vieminen on kyllä liioittelua.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla