Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?
Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.
Miksi pitää nimitellä. Lähteehän siinä joku mieskin, etkä nimittele häntäkään.
Kuinka moni mies on valmis lähtemään?
Genitaaliherpes tarjouksessa, -30 %.
Minä en ole sitä koskaan tehnyt. Arvioin että about 50 % naisista on tehnyt tätä ainakin kerran tai kahdesti, siis jos jotkut kotijuhlat, uudenvuodenbileet yms lasketaan.
Minä lähdin. Nyt 20v yhdessä oltu ja naimisiinkin mentiin.
Kännissä moni lähtee, selvinpäin vain harva. Pienessä hutikassa fifty-sixty.
Minä lähdin nuorempana ihan säännöllisesti. En tiedä jaksaisinko enää. Onneksi olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.
Inkkeli taas inisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se on eri asia, koska evoluutio ja biologia!
Minä lähdin ja naimissa ollaan oltu kohta 15-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nimitellyt ketään. Antilutkasuoja = naisen suoja, joka ei harrasta seksiä miehen kanssa, vaikka voisi halutakin harrastaa seksiä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkkeli taas inisemässä.
Noi on kyllä niin käsittämättömän pakkomielteisiä, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa? Varmasti lähes jokainen.
En ole lähtenyt enkä lähtisi. Liikaa true crimea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nimitellyt ketään. Antilutkasuoja = naisen suoja, joka ei harrasta seksiä miehen kanssa, vaikka voisi halutakin harrastaa seksiä miehen kanssa.
Mihin tuollaista suojaa tarvii kun ei nimitellä toisia? Sinäkö et sitten lähtisi jos tulisi tilaisuus?
Minä lähden aina ja annan paljaalla.
Kaikki naiset lähtevät mukaan kunhan vaan miehenä osaat vedota tai tarjota riittävän summan rahaa. Naiset on todella persoja rahalla ja sillä lohkeaa diivoiltakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa? Varmasti lähes jokainen.
Tuossa sanoit totuuden, veljeni.
Tein aloituksessa esiin nostetulla tavalla ja jouduin ainakin kolme kertaa elämäni aikana raiskatuksi. Ja raa´asti pahoinpidellyksi. Tosin olin käyttänyt alkoholia aika runsaasti ja itsepähän lähdin, tai päästin miehen asuntooni. Yhdellä kerralla jouduin tosiaan hyvin raa´an väkivallan kohteeksi. Lopputuloksena koko elämän ajaksi tulleet traumat, ja kokemukset, joista ei tule koskaan pääsemään yli, tai selviytymään. Itsekin "tiesin", mitkä riskit sisältyy siihen, jos menee baariin. liikkuu yksin ja juo liikaa. Silti se ei pelastanut tai estänyt tapahtumasta ikäviä asioita.
Itse olen sitä mieltä, että jos on niin pakko jouda itsensä känniin, niin tekee sen mieluummin omassa kodissa. En tietenkään suosittele kenellekään, että kannattaa juoda alkoholia. Mutta ainakin se minimoi väkivallan kohteeksi joutumista, jos sitä tekee kotioloissa. Tuntemattomiin ihmisiin ei koskaan kannata luottaa. Koska vain aniharva on oikeasti ns. hyvä ja luotettava tyyppi. Osa myös ajattelee, niin naiset ovat vapaata riistaa, joille saa tehdä mitä vaan. Ei tietenkään kaikki. Minä ilmeisesti törmäsin aina vääriin tyyppeihin.
Minä