Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga Scooter

Vierailija
20.08.2013 |

Pärjääkö puolivuotias jo pelkillä Scootereilla. Eli pystyykö niissä nukkumaan päikkäreitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

scooterit on todella hyvät. Ihan makuu asentoon ei selkänoja mene, mutta on todella tilava pituudeltaan. Mahtuu pari vuotiaskin vielä nukkumaan eikä jalat roiku. Suosittelen kyseisiä rattaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan