Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tää on? Alaselässä menkkamaista jomotusta, säteilee jalkoihin?

Vierailija
23.06.2013 |

Tätä on aina tasaisin väliajoin, tällä kertaa kuitenkin tuntuu voimakkaammalta! Jomottaa ja särkee... liikunta auttaa kipuun, jo pelkkä jalkojen heiluttelu. Ja tosiaan heijastuu kipu ihan nilkkoihin asti, ihan haamumaisena särkynä.

Raskaana tuskin olen kun tätä on jatkunut jo ainakin puolisen vuotta... syön Yasmine-pillereitä ja liuska loppupuolella eli ei vielä menkkojakaan enteile. Pcos mulla todettiin 2,5v sitten, sen jälkeen yks lapsi. Pelkään että endometrioosi tms. tullut :( 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannerangan diskusprolapsi?

Vierailija
2/4 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidannuoli, iskias? Lihasvenähtymä, joka on pahentunut? Jokin selkävaiva sinulla on, koska selkä on kipeä ja kipu säteilee alaraajoihin.

Käy kertomassa vaivastasi lääkärille. Kun kipu kroonistuu kestettyään kauan, sitä voi olla vaikea hoitaa pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee samanlaista. Lääkärin mukaan iskiashermo jää kiikkiin kun pakaralihas/alaselkä heittää lukkoon ja sitten tulee oireita, mutta multa tutkittiinki selkä eikä sieltä löytyny mitää. Käväse näyttää lekurilla.

Vierailija
4/4 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joo!! Tosiaan mulla välillä iskias pistää tosi pahasti! Mikä sinänsä hassua että kärsin vuosia iskiaskivuista (välillää ihan jalat alta - meiningillä) kun tein rankkaa fyysistä työtä, nyt olen ollu jo pari vuotta kotiäitinä! Mä niin keskityin tohon sisätauti juttuun etten yhtään tajunnut tuota iskiaskipua et vois liittyä siihen, kiitos!! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan