Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten niin partylite on verkostomarkkinointia??

Vierailija
30.01.2013 |

Entä tupperware. Entäs me&i??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä sitten?

Vierailija
2/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden käräjäoikeus on todennut, että verkostomarkkinointi on laitonta Suomessa. Toiminta rikkoo rahankeräyslakia. Verkostomarkkinoinnin avulla yli 10 000 euroa tienanneet tuomittiin vankilaan. Alle kymmenen tuhatta tienanneet saivat sakkoa. Lisäksi joutuu korvaamaan valtiolle rikollisen toiminnan tuottaman hyödyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Avon, Tupperware ja Mary Kay eivät ole tyypillisiä verkostomarkkinointiyhtiöitä vaan muistuttavat enemmän uoramyyntiyrityksiä Jon Taylorin luokitusten mukaan. Esimerkiksi Mary Kay Inc. markkinointisuunnitelma ei täytä verkostomarkkinoinnille ominaisia kriteerejä, vaan sen toiminta on enemmän suoramarkkinointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä