Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehtiminen!

Vierailija
12.01.2013 |

Tervehdittekö kaikkia työkavereitanne?Mulla yksi outo työkaveri,jokaa ei tervehdi.Mitään riitaa ei pitäisi olla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo jos ei tervehdi. haista nyt jo vittu

Vierailija
2/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa itseensä.

Minä ainakin tervehdin iloisesti työkavereita, naapureita, lasten kavereiden vanhempia jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtiä pitää vaikka olisi jotain erimielisyyksiäkin. Käytöstapoja ei valitettavasti ole kaikilla.

Vierailija
4/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin aina iloisesti myös vihollisia:)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi