Lue keskustelun säännöt.
Olisiko moraalisesti oikein viedä elämäntapatyöttömältä
21.01.2013 |
shoppailukassit kädestä H&M:n kassalla ja sanoa että nämä ovat oikeastaan minun, koska olen ne työlläni maksanut?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viemään sun lapsilisät ja maksetut opintorahat ym pois.
ihan voimalla lyönnin nyrkillä sinun rumaan naamaasi itsepuolustukseksi. Olet kammottava ihminen.
shoppailukassit kädestä H&M:n kassalla ja sanoa että nämä ovat oikeastaan minun, koska olen ne työlläni maksanut?
on tässä maailmassa moninverroin vähemmän harmia kuin susta. Olisiko moraalisesti oikein siis eritää sut jonnekin levittämästä tuota pimeää ajattelumallia, koska maailmanhistoriassa tiedetään jo että siitä on vain haittaa?
Onko sillä otsassa leima vai?