Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tämä asuntolaina juttu

Vierailija
12.01.2013 |

Saatais pankilta lainaa ESIMERKKI 150 000 euroa. Löydettiin aivan ihana unelmien kämppä, mikä maksais just sen 150 000! Mutta meidän on periaatteessa "pakko" ottaa ylimäärästä, että saadaan "remonttia" tehtyä, eli uusia huonekaluja yms sisustusta, sekä oikeastikin remonttia.



Pankista on alustavasti sanottu, että ei saatais meidän tuloilla enempää kuin tuo. Ärsyttää! Ois just siinä rajalla :D



Saadaankohan sitten siihen päälle lisäksi remppalainaa esim. 10 000? Ja mitenhän paljon siitä pitää maksaa kuukausierää? Onko kokemuksia?



Vai pitäsköhän suoraan tyytyä ostamaan talo 140 000 jotta sais sen 10 000 ylimäärästä, sillon se ei nouse yli 150 000...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siitä vähän saa pois.

Vierailija
2/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antaako pankki silti lainaa yli asunnon arvon? Voi olla, ettei onnistu.



Jos talossa voi asua, minä en tekisi heti remonttia saati uusisi sisustusta velkarahalla vaan remontoisin ja sisustaisin sitä mukaa kun on varaa.



Ja jos ei ole varaa ilman velkaa sisustaa, silloin minusta ei ole varaa sisustaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, heti mulle kaikki nyt! Kämppä 100% rahoituksella ja siihen lainaremontti ja lainamööpelit päälle? Eikö asunto ole asumiskunnossa ja remontti on tehtävä heti? Huonekaluja voi ostaa lisää pikkuhiljaa rahatilanteen sen salliessa.



Oletteko kuulleet säätämisestä?



Ja sitten ihmetellään kun maailmantalous on kaulaa myöten kusessa.



*Syvä huokaus*

Vierailija
4/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talosta ei saa tingittyä, kalustaisin pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi