Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ootteko katsoneet Tuuria? Miten ne kaikki haastatellut ihmiset on niin pöljiä?
30.01.2013 |
En ole ikinä käynyt paikan päällä mutta ohjelmassa olevat ihmiset on kaikki sellaisia pälättäviä hönttejä..
Kommentit (3)
kaikki ei oo kaikkialla niinku sinä. siitä se johtuu. ja kiinnostavampaa valita ne haastateltavat pälättäviksi hönteiksi kuin tosikoiksi aka-tee-mikoiksi tai nurkassa jörröttäviksi persuiksi. toki pari kiintiöpersua on hyvä saada murahtamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siellä Tuurissa käyvät lähinnä wt:t, juntit, maalaiset yms. heikompi aines.
Alue: Aihe vapaa
fiksut ei halua siihen ohjelmaan?