Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siivosin jääkaapimme ja

Vierailija
10.01.2013 |

että siellä oli törkyä! olemme kyllä varsinaisia sottapyttyjä - hyh!



no, nyt ei ole pilaantunutta/vanhentunutta ruokaa ja hyllyt ja jääkaappi muutenkin puhdas. ei haittaisi vaikka vieras kävisi kurkkaamassa jääkaappiin!



mitähän seuraavaksi siivoaisi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma illalla.

Vierailija
2/2 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa hommaa, mutta lopputulos palkitaan!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä