Lue keskustelun säännöt.
siivosin jääkaapimme ja
10.01.2013 |
että siellä oli törkyä! olemme kyllä varsinaisia sottapyttyjä - hyh!
no, nyt ei ole pilaantunutta/vanhentunutta ruokaa ja hyllyt ja jääkaappi muutenkin puhdas. ei haittaisi vaikka vieras kävisi kurkkaamassa jääkaappiin!
mitähän seuraavaksi siivoaisi...
Kommentit (2)
kamalaa hommaa, mutta lopputulos palkitaan!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sama homma illalla.