Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla ongelmia Smartpostin perillemenossa?

Vierailija
24.11.2012 |

Olen käyttänyt viime aikoina runsaasti smartpostia sen edullisuuden vuoksi. Nyt sattui ensimmäistä kertaa kohdalle tilanne, jossa vastaanottaja ilmoitti ettei 15.11. lähettämäni paketti ole mennyt perille. Olen harmi kyllä kadottanut kuitin, jossa lähetystunnus näkyy. Voinko jotenkin selvittää postista, mihin paketti on kadonnut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt viime aikoina runsaasti smartpostia sen edullisuuden vuoksi. Nyt sattui ensimmäistä kertaa kohdalle tilanne, jossa vastaanottaja ilmoitti ettei 15.11. lähettämäni paketti ole mennyt perille. Olen harmi kyllä kadottanut kuitin, jossa lähetystunnus näkyy. Voinko jotenkin selvittää postista, mihin paketti on kadonnut?

vedit rahat vain liiviisi ja pisit tavaran itselläsi- ETKÖ EDES HÄPEÄ??!!

Vierailija
2/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viitsin vielä tulla tänne vauva-palstalle siitä asiasta nimettömänä kysymään neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne smart post help deskiin. Numero postin sivuilla. Sieltä saat vastaanottajan puh nrolla koodin jolla vastaanottaja voi hakea pakettinsa. Mulla toimi näin ilman kuittia. paketin saaja oli ollut katveessa kun posti oli laittanut tekstarin saapumisesta

Vierailija
4/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0100 85933