Lue keskustelun säännöt.
Tänään lainaneuvotteluun!!! Apua!
16.01.2013 |
Olen aikaisemmin kysellyt tältä palstalta, että minkälaiseen lainaan meillä suurinpiirtein olisi mahdollisuus. Lopulta sain varattua ajan ja tänään on lainaneuvottelu edessä!
Mitä kaikkea sinne pitää ottaa mukaan? Palkkatodistuksia?
Olemme laskeneet kaikki taloutemme menot ja tulot.
p.s. Jännittää myös se, jos emme saa lainaa :/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up :) Vai eikö kukaan oo tähän aikaan päivästä palstailemassa? :)