Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticket vs. Reima

Vierailija
07.09.2012 |

Miksi Reimatecin saa käytettynä noin kahdella kympillä ja Ticket maksaa ainakin kominkertaisesti?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin mallit on yleisesti kauniimpia ja ajanhenkisiä. Reima laahaa vähän jäljessä...

Vierailija
2/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa siis kun uutena maksavat n.150€ molemmat.



Reima taisi olla testivoittajakin ja vieläpä kotimainen...suunnittelun osalta ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit oli in 10 vuotta sitten. Kuuminta hottia kun mun esikoinen oli pieni ja nehän maksoi kirpparillakin ihan sikana. Katsos enää ne ei ole muodissa. Kun tuote ei ole muodikas, se ei silloin maksa paljoa.

Vierailija
4/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa siis kun uutena maksavat n.150€ molemmat. Reima taisi olla testivoittajakin ja vieläpä kotimainen...suunnittelun osalta ainakin.

Kukkuu... Reima oli kotimainen viimeks varmaan joskus 80-luvulla. Kiinassa nekin tehdään nykyään.

Vierailija
5/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen talvihaalarin tarkoitus olla muodikas vai säähän sopiva? Kuinka paljon maksat muodikkuudesta?

Vierailija
6/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkelis kuu itsellesi!

Tanskassakohan se Ticketti ommellaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat noista on teknisiltä ominaisuuksiltaan aika samanlaisia.

Vierailija
8/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Mä just puhelimessa iloisesti sovin kaverin kanssa että saan häneltä pojalleni ensi talveksi sopivan vähän käytetyn haalarin. Muistaakseni sanoi olevan Reima, en kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota eikä ollut edes puhetta väreistä tai mistään... Onkohan se nyt ihan kamala ja epämuodikas kun taitaa vielä olla 2-3 vuotta vanha poikien ikäeron perusteella... Apua, voinko ottaa sitä ja kehtaanko käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkin oon ihmetellyt miksi ihmiset ostaa Huuto.netistä reikäisiä ja likaisia vaatteita vain koska ovat tietyn merkkisiä.

Vierailija
10/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voi viestittää olevansa järkevä ja tarkemman markan kaveri, ei mikään trendikkyyttä tavoitteleva pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ostan kaupasta Ticketin, koska siitä saa paremmin rahaa pois myydessä ja käytettynä Reiman, koska sen saa käytettynä niiin paljon edukkaammin.

Vierailija
12/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket kestää monta käyttäjää, reimatec hädin tuskin yhden talven. Onhan se käteen jo ihan erilaista ohutta matskua kuin t2h baggie-haalari.

Reima kestänee pohjoisen lumessa, ei Pk-seudun loska-hiekassa. T2h on tehty Helsingin olosuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket kestää monta käyttäjää, reimatec hädin tuskin yhden talven. Onhan se käteen jo ihan erilaista ohutta matskua kuin t2h baggie-haalari.

Reima kestänee pohjoisen lumessa, ei Pk-seudun loska-hiekassa. T2h on tehty Helsingin olosuhteisiin.


on kyllä ihan silkkaa shittii mitä selostat!

Mun pojalla oli viime ja edellisenkin talven (sama) kirppikseltä ostettu ReimaTecin haalari, ja oikein hyvin kesti etelä-Suomen loskat ja pakkaset. Oikein hyvä haalari.

Vierailija
14/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään haalaria ostanut uutena. Ollaan saatu noita Reiman haalareita kavereilta. Vähän ihmetyttää miten ne on aina niitä saman näköisiä, yläosassa vähän jotain väriä ja muuten harmaata tai ruskeaa. Kuitenkin kun Reiman sivuilta katsoo niin onhan siellä muunkin näköisiä, ihan yhtä kivoja kuin esim. Ticketillä. Kauppoihin vissiin tilataan vaan niitä perusperusvärejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinkuin joku ticketin mustia kukkia valkoisella pohjalla. Lkoonkinnettä on ruma.



Ticketissä ainakinnosassa malleista on thinsulate vuori joka on tavallista vanua lämpimämpi, lisäksi se kangas on kestävämpää kuin remateceissä.

Käytettyjenkin osalta kysyntä ja tarjonta määrää hinnan, reimatecciä on niin paljonmtarjolla että hinta on alahisempi, harvinaisempaa merkkiä kyttää suhteessa enempi ihmisiä.

Vierailija
16/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko niistä ticketin haalareista sitten maksetaan käytettynä? Itse olen ostanut noita Reiman rumiluksia kympillä, mikä on mielestäni sopiva hinta käytetystä vaatteesta. Kannattaako käytetystä haalarista oikeasti maksaa montaa kymppiä, nehän kuluu ja ohenee käytössä?

Vierailija
17/17 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hienostelu kauppavaatteet lapsella on erikseen, haalarit on leikkikentällä rypemiseen, mihin kelpaa nuo reimatkin, vaikka ovat tosiaan vähän tylsiä. Hienosteluun mielummin villakangastakkeja ja pörrösaappaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän