Lue keskustelun säännöt.
Onko yrityksen ilmoitettava kaikki vapautuvat työpaikat työnvälitystoimistoon?
Kommentit (3)
Kätevintä varsinkin pienissä firmoissa on palkata siskon kissan kaiman kummeja töihin jatkuvalla syötöllä. Nepotismi kukoistaa ainakin eräässä vuoden itä-uusimaalaisessa firmassa (joojoo ei ole enää itä-uusimaata) joidenkin työntekijöiden kohdalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yritykset saavat käyttää haluamiaan rekrytointikanavia.
Oscar.
miksi olisi?