Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rajoittaa elämääsi?

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtiminen ja jännittäminen.

Vierailija
2/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ahdistuneisuus. Jatkanko vielä listaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi vuorokauteen 12 tuntia lisää ja viikkoon yhden lisävapaapäivän

Vierailija
4/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka noin sanonkin, niin en mä niitä poiskaan antaisi. Olisi vaan kiva joskus päästä johonkin ilman lapsia.

Vierailija
5/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitten kyllä nurinkurisesti myös tuo lisää vapautta työvuorosuunnittelun kautta.

Vierailija
6/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, pelokkuus, epävarmuus, ahdistus ja työ, jossa en viihdy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 8, mikä niin hävettää? Oletko tehnyt pahaa?

Vierailija
8/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vapaa olento! Omat ajatukset ne yleensä ihmisiä rajoittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkea (rahaa, vapaa-aikaa, lapsia) saisi olla enemmänkin, mutta en koe tätäkään elämää kovin rajoittavana.



Olen oikeastaan aika onnellinen, vaikka olen töissä arkisin 7-16, kuskaan lapsia harrastuksiin 6 päivää viikosssa, palkka ei ole iso, mutta kohtuullinen, mies ei ole virheetön, mutta aika hyvä kuitenkin.



Lapset ovat terveitä, fiksuja ja onnellisia. Mies on hyvä, tekee kotitöitä, osallistuu täysillä perheen elämään, vaikka tekeekin reissutyötä, eikä ole paljon kotona. Mä tienaan kohtuullisesti ja viihdyn työssäni, vaikkei mikään aivan huippuduuni olekaan.

Vierailija
10/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millälailla bulimia rajoittaa?

Seurustelu haittaa bulimiaa, koska kotona ei voi oksentaa pyttyyn koska mies ihmettelisi. Pakko oksentaa suihkussa tai syödä niin ettei mies ole kotona.. Ensisijaisesti bulimia haittaa seurustelua, eikä seurustelu bulimiaa.

Rahatilanne on koko ajan huono, sillä suurin osa menee käytännössä suoraan ylös ja alas. Ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ohimenevä olotila ;)

Vierailija
12/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota vastaan yritän kyllä taistella kaikin voimin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän taustaani ja millainen lapsuus minulla oli. Se on jättänyt syvän häpeän, en osaa oikein selittää.

Vierailija
14/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies ja lapset, mut ilmankaan en haluais elää! JOskus vois kyl olla helpompaa, tai edes isovanhemmat apuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvikuppineuroosi, pelkään siis syömistä ja juomista muiden seurassa. Myös kaupassa asioimista vältän, koska pelkään kassalla maksamista ja myös allekirjoituksen kirjoittamista jonkun vieraan nähden pelkään.



Ja jaa-a, mistälie johtuu nämä fobiat, käyn kyllä psykoterapiassa ja lääkkeitäkin syönyt jos jonkinmoisia. Olen kyllä edistynytkin aika paljon, kun ottaa huomioon, että sairastuessani ahdistukseni oli jatkuvaa, eikä liittynyt mihinkään tiettyyn tilanteeseen, vaan ahdistuin ihan kaikesta. paniikkihäiriökin minulla oli, mutta siitä olen kyllä eroon päässyt. Nykyään on nämä yllä mainitsemani pelot oikeastaan enää.. Eiköhän nekin vielä vuosien saatossa hälvene.

Vierailija
16/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten osaa olla luontevasti useimmissa sosiaalisissa tilanteissa vaan koen ne ahdistavina, rajoittaa mun elämää kyllä ihan helvetisti. Paljon jää tekemättä sellaista, mitä muuten tahtoisin tehdä.



Esim. tällä hetkellä haaveilen todella kovasti uudelleen opiskelemaan lähtemisestä, mut ajatuskin niistä sosiaalisista tilanteista mitä koulussa tulisi ja tieto et tuskin hanskaisin niitä kovin hyvin kun en ole hanskannut ikinä tähänkään mennessä, saa mut tuntemaan itseni toivottoman epäonnistuneeksi ihmiseksi jolle ei löydy sopivaa paikkaa tästä koko maailmasta ja koko suunnitelma tuntuu ihan mahdottomalta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän