Lue keskustelun säännöt.
Neuvolan th:t!
30.08.2012 |
Mitä tunteita teissä herättää se, että äitiysneuvolassa käyvä äiti on hiljainen asioistaan, kertoo jotain vain kysyttäessä, eikä hänellä ole mitään "ylimääräistä" kysyttävää ikinä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla