Lue keskustelun säännöt.
Mulla on 15v työ kokemusta, MUTTA
06.09.2012 |
olen niistä 9 ollut äitiys- tai hoitovapaalla. Tämä ei kuitenkaan tule mitenkään esiin työtodistuksesta.
No mut, ei sitä kannata työhaastattelussa mainita
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistathan hinnoitella myös palkkasi 15 vuoden eika 6 vuoden mukaan?