Lue keskustelun säännöt.
Ethän ystävä loukkaannu,
19.08.2012 |
jos en osaa pitää tiiviisti yhteyttä,
jos en osaa kyläillä,
jos en osaa aina sanoa niitä oikeita sanoja,
mutta tiedätkö, kuljen aina rinnallasi ja olen kiinni silti elämässäsi. Unohdan pahat sanasi, unohdathan minunkin. Rakas sinua, ystäväni, vaikka elämä vie meitä vielä välillä kauas toisistamme. ?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minen sua unoha, joka päivä muistan. =) ?