Lue keskustelun säännöt.
Olitko heinäkuussa festareilla? Nauretaanko sinulle Japanissa? Katso video!!!
28.08.2012 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Ymmärsin n. 85% puheesta. Mielestäni tässä ei naurettu suomalaisille vaan lähinnä homman älyttömyydelle- tuo on suosittu ohjelma, jossa on kaikenlaisia ennätyksiä ja tällä kertaa Suomi voitti (ylläri, aiheen tuntien..). Japani on yksi suomalaisten metallibändien pääareenoista, mm. Sonata Arctica on siellä järkyttävän suosittu.
Tuossa alussa puhuneelle suomalaisnaiselle pisteet kauniista aksentista ja hillitystä puhetavasta!