Verta vuotava ja isontunut luomi, onko vaarallista?
Kasvoissa oleva luomi on kohonnut ja vuotaa välillä verta, pitääkä huolestua?
Kommentit (11)
Kasvoissa oleva luomi on kohonnut ja vuotaa välillä verta, pitääkä huolestua?
Niin sitten ei häiritse. Eikä tarvitse olla epätietoisuudessa.
jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?
ap
jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?
ap
Mutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.
jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?
apMutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.
Joko hoidot on ohi, oliko pitkät hoidot, mikä enneuste tuollaisella yleensä on? Minun luomi on aina ollut kasvoissa on n. 0,5cm halkaisijaltaan. Nyt alkanut ihan vikon sisällä kohota ja eilen vuoti verta. :( Tosin verta minulla vuotaa helposti, koska minulla on verenhyytymis sairaus.
ap
Tutkituta heti lääkärillä, niin ei tarvitse jossitella.
jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?
apMutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.
Joko hoidot on ohi, oliko pitkät hoidot, mikä enneuste tuollaisella yleensä on? Minun luomi on aina ollut kasvoissa on n. 0,5cm halkaisijaltaan. Nyt alkanut ihan vikon sisällä kohota ja eilen vuoti verta. :( Tosin verta minulla vuotaa helposti, koska minulla on verenhyytymis sairaus.
ap
mulla tämä ei parane ellei ihmettä tapahdu. Hoidot mietitään tosi yksilöllisesti sen mukaan onko levinnyt jne. Mulla on levinnyt eli hoidoilla ja viivytetään väistämätöntä.
Usein siihen nykyään pistelee kummasti ja olen pohtinut, että pitäiskö se poistattaa. Jos verta vuotaisi, niin sitten kyllä heti toimisin.
Sukulaisellani rupesi selässä luomi vuotamaan kesäkuussa. Meni lääkäriin ja poistettiin ja lähetettiin patologille. Tuloksena melanooma. Kaks leikkausta heinäkuussa, ja nyt onneksi saivat kaiken pois eli ei ollut enempää levinnyt kuin selästä kainaloon.
jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?
apMutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.
Joko hoidot on ohi, oliko pitkät hoidot, mikä enneuste tuollaisella yleensä on? Minun luomi on aina ollut kasvoissa on n. 0,5cm halkaisijaltaan. Nyt alkanut ihan vikon sisällä kohota ja eilen vuoti verta. :( Tosin verta minulla vuotaa helposti, koska minulla on verenhyytymis sairaus.
apmulla tämä ei parane ellei ihmettä tapahdu. Hoidot mietitään tosi yksilöllisesti sen mukaan onko levinnyt jne. Mulla on levinnyt eli hoidoilla ja viivytetään väistämätöntä.
mutta miltä se tuntuu? Kuulostaa kamalalta.. Itse en voisi sekoamatta saada tuollaista tuomiota.
Pian lääkäriin.