Lue keskustelun säännöt.
Jos Teemu paranee vanhetessaan,
04.09.2012 |
niin tuo Sirpa ei! Aivan kauhee suttura...huh.
Rahalla ei saa tyyliä ei.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänniin tuo Sirpa ei! Aivan kauhee suttura...huh.
Rahalla ei saa tyyliä ei.
Olipas kauniisti sanottu naiselta naiselle... Ei ole ollut helppoa Sirpalla Teemun vierellä, kun kaikki huomio kohdistuu aina Teemuun. Itse en jaksaisi lätkävaimona, niin paljon pankkitilillä olisikin rahaa, mutta henkisesti en kestäisi tuollaista.