Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko maksaa tupakka-aski nykyään?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos työttämällä on varaa ostaa tupakkaa, hinta ei ole tarpeeksi korkea.
Vierailija kirjoitti:
Jos työttämällä on varaa ostaa tupakkaa, hinta ei ole tarpeeksi korkea.
Harvoin työttömät polttavat aski-tupakkaa. Lähes kaikki tuntemani polttavat sätkiä ja hintaa tulee kuukaudessa kuulemma 30-50 euroa.
"Paljonko maksaa tupakka-aski nykyään?"
Et ole googlesta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Punainen pall mall on muistaakseni 5,40.Se on sellainen iso aski,onkohan siinä nyt se 28kpl
Loool, nyt 7,10.
Alue: Aihe vapaa
Punainen pall mall on muistaakseni 5,40.Se on sellainen iso aski,onkohan siinä nyt se 28kpl