Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvähän se on että perhepäivähoitajat

Vierailija
04.09.2012 |

ei joudu tekemään pitkää päivää mutta hankalaksi menee vanhemmilla. Lapsemme aloitti perhepäivähoitaajalla ja kaikkien 4 hoitolapsen hoitoaika täytyy sopia 7-16 välille. Meille sopisi paremmin 7.30-16.30 mutta yritetään nyt tuota.

Taitaa kohta loppua kyseinen hoitomuoto.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole helppoa löytää neljää perhettä joille sopii juuri tuolle samalle aikavälille. ap

Vierailija
2/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tekisi ihan mielellään pidemmän päivän,esim. 7-17, jos vain saisi kunnon korvaukset ylitöistä. Nyt ainakin täällä meidän kunnassa ylityöt pitää ottaa vapaina ja se tarkoittaa sitä, että hoitolapset ovat säännöllisesti päiväkodissa varahoidossa. No, tästä seurasi se, että perhepäivähoitajien asiakkaat väheni, ja he joutuvat siirtymään päiväkoteihin töihin (ja mikä on motivaatio jos ei saa tehdä mieluisinta työtään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin valmis tuohon 7-17.

Perhepäivähoidon asiakkaat ovat heittopusseja tällä hetkellä.

Oikein hävettää tehdä tätä työtä nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi